...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

تو همواره مهربان باش...

اگر بعضی افراد، بی منطق و خود محورند،

تو همواره آن ها را ببخش

اگر نسبت به دیگران مهربانی ولی آن ها تو را به خودخواهی متهم می کنند،

تو همواره مهربان باش

اگر فردی موفق هستی ولی در نهایت تعدادی دوست دروغین و تعدادی دشمن حقیقی به دست آورده ای،

تو همواره بکوش تا موفق شوی

اگر صادق و یکرنگ هستی و ممکن است دیگران فریبت دهند،

تو همواره صادق و یکرنگ باش

هر آن چه طی سالیان ساخته ای ، ممکن است فردی در یک لحظه ویران کند،

تو همواره در حال ساختن باش

اگر به شادابی دست یابی، ممکن است دیگران به تو حسادت ورزند،

تو همواره شاد باش

خوبی های امروز تو، ممکن است فردا فراموش شود،

تو همواره خوب باش

بهترین چیزی را که در توان داری به دنیا هدیه کن ، حتی اگر کوچک است،

تو همواره بهترین ها را هدیه کن

نظرات 3 + ارسال نظر
ری را شنبه 2 دی 1385 ساعت 01:45 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی


خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

بای

حسین دلفان شنبه 2 دی 1385 ساعت 02:11 http://sh-h-84.blogfa.com

سلام
خوبین
وبلاگ زیبا با متنهای قشنگ
آفرین
منم منتظرم تابا اومدنت خوشحالم کنی
فدات
یا حق

شیرین دوشنبه 11 دی 1385 ساعت 04:05

با سلام
وحید جان وبلاگ زیبائی دارین
امیدوارم همیشه موفق وموئید باشین.ودر همه زمینه ها کاراتون اول باشه.
براتون ارزوی موفقیت دارم. من عاشق شعروترانه هستم.
دنیایه من توی این شعرا پیدا میشه. شعراتون بی نهایت زیبان.
امیدوارم زیاد مزاحمتون نشده باشم.
دوست دار شما شیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد