...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

عشق..."چه نعمت بزرگی "


تو آمدی و گلی در کویر زندگی روئید .... چه نعمت بزرگی !

صدایت را بر روی زخمهایم میکشی ... چه مرهم عزیزی !

وحشت فرداهای بی تو را به دوش خویش میکشم ... چه بار سنگینی !

آن گونه خود را به وجودت وابسته کرده ام که هیچ کودکی بر مادر خویش چنین وابسته نیست ... چه اعتراف عظیمی !

دوستت دارم بیش از هر آنچه در دنیاست ... چه حس زیبایی !

 جز تو هیچ کس با من نیست ...

جز تو هیچ کس در من نیست ...

من از ریاضیات تنها همین را میدانم ..." من منهای تومساوی صفر "

تقدیم به زیباترینم  مهربانترینم...

دوستت دارم...

 

اگه کلمه دوستت دارم قیام علیه بنده های میان من و توست

 

اگه کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست

 

اگه کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین کننده قلبهاست

 

اگه کلمه دوستت دارم پایان جدایی هاست

 

اگه کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست

 

اگه کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

 

پس با تمام وجود فریاد می زنم.......

                                          دوســتـــت دارم

 

عشق یعنی...

 

عشق یعنی رهایی
    عشق یعنی بخشش بدون توقع
    عشق یعنی حضور دائمی در لحظه ها
    عشق یعنی دیدار در میعاد گاه دل
    عشق یعنی پذیرش خود وهستی
    عشق یعنی لذت دائمی وابدی
    عشق یعنی مرحبا گفتن به کائنات
    عشق یعنی پرواز دل وروح یکجا
    عشق یعنی وحدت هستی
    عشق یعنی جسارت وشهامت

با من بمان برای همیشه...

به راستی نمی دانم این تقدیر من است

یا سرنوشت توست !

که این گونه دیواری از جنس فاصله

بین نگاهمان

بین کلاممان

و بین دست هایمان جدایی افکنده است

دیرگاهی ست

 صدای تپش قلبت

شوق زیستن را

در من نیفروخته

و ترنم صدای مهربانت

سرود هستی را

با من تکرار نکرده ست

اینک من در انتظارم

در انتظار همسرایی با باد

همنوایی با برگ

هم نشینی با سبزه

و همدلی با مهتاب

من در انتظارم

در انتظار مخمل چشم هایت

لطف کلامت

شوق نگاهت

گرمای سوزان سلامت

و احساس قشنگی که

با تو بودن در من ایجاد می کند

اری . من همان همیشه منتظر

در قصه های تو هستم

با من بخوان

و با من بمان

برای همیشه

 

منو ببخش...

عشق من منو ببخش

عشق از ازلست و تا ابد خواهد بود

جوینده عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت اشکار گردد

هر دل که نه عاشق است رد خواهد بود

کاش قلبم درد تنهایی نداشت ..

چهره ام هرگز پریشانی نداشت ..

برگ های آخر تقویم عشق ..

حرفی از یک روز بارانی نداشت ..

کاش می شد راه سرد عشق ...

را بی خطر پیمود و قربانی نداشت ...

 

مریم حیدر زاده

اشک های تو...

آرزو می کنم اشک های تو باشم......

                    درون چشم هایت متولد شوم

                                    روی گونه هایت زندگی کنم

                                                         و روی لبهایت بمیرم...