...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

خدایا...

خدایا

خدایا مگذار دعا کنم که مرا از دشواری های زندگی مصون داری

بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم.

مگذاراز تو بخواهم درد مرا تسکین دهی

 بلکه توان چیرگی برآن را به من ببخشی.

 

Image hosting by TinyPic

نظرات 3 + ارسال نظر
arsanjannews سه‌شنبه 30 آبان 1385 ساعت 20:50 http://www.arsanjannews.ir

سلام

به arsanjannews خوش آمدید. چشم به راه نوشته های زیبای نویسنده این بلاگ هستیم...

مهدی دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 09:48 http://mehdiboylover.blogfa.com

از نظرت ممنونم
اما تو هم معنی تنفر رو نمیدونی
من در عین حال یکه عاشقانه دوستش دارم از اون متنفرم
به خاطره این که به من خیانت کرد
ولی هنوز هم می پرستمش

سوال چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 18:21

ببخشید یه سوال منبع این کجاست ؟
کدام معصوم یا کدام ادعیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد