...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

َعشق...

             به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."

        به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."

        به آتش گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."

        به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم."

                  

                              وقتی معلم گفت : عشق چند بخشه ؟

          یه بار دستم رو از بالا تا پایین آوردم و با خوشحالی گفتم :

                                       یک بخش

               ولی وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخشه : 

        عطش دیدن تو     شوق با تو بودن       اندوه بی تو بودن