...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

عشق..."چه نعمت بزرگی "


تو آمدی و گلی در کویر زندگی روئید .... چه نعمت بزرگی !

صدایت را بر روی زخمهایم میکشی ... چه مرهم عزیزی !

وحشت فرداهای بی تو را به دوش خویش میکشم ... چه بار سنگینی !

آن گونه خود را به وجودت وابسته کرده ام که هیچ کودکی بر مادر خویش چنین وابسته نیست ... چه اعتراف عظیمی !

دوستت دارم بیش از هر آنچه در دنیاست ... چه حس زیبایی !

 جز تو هیچ کس با من نیست ...

جز تو هیچ کس در من نیست ...

من از ریاضیات تنها همین را میدانم ..." من منهای تومساوی صفر "

تقدیم به زیباترینم  مهربانترینم...

نظرات 1 + ارسال نظر
مارال چهارشنبه 30 فروردین 1385 ساعت 21:01 http://ordibehesht4.blogfa.com

بهترین چیزارو به مهربان ترینت هدیه میدیا...مثل همیشه عالیه!
موفق و شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد