...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

گل نیلوفر...

یه روز وقتی به گل نیلوفر نگاه می کردم ترس تموم وجودمو برداشت که شاید منم یه روزمثل گل نیلوفر تنها بشم.

سریع از کنار مرداب دور شدم.

حالا وقتی که میبینم خودم مرداب شدم دنبال یه گل نیلوفر می گردم که از تنهایی نمیرم

و حالا می فهمم گل نیلوفر مغرور نیست اون خودشو وقف مرداب کرده...

افسوس...

 

زندگی را دوست دارم چون بدون آن عشق نیست

 

عشق را دوست دارم چون زندگی بدون آن سرابی بیش نیست

 

دوست دارم عاشق بودن و با تو بودن را

 

پس بیا با هم کلبه ای بنا کنیم از عشق

 

بیا تا پیچکی شوم و بیاویزم بر وجودت

 

بیا تا عشق را زیر بنای کلبه ای کنیم

 

بیا کلبه ای بسازیم که هرگز ویرانه ای نداشته باشد...

 

اما افسوس که رفتی......

زندگی یعنی...

 

زندگی یعنی در لحظه بودن

         نه اندیشیدن به آینده ای که نمیدانیم سهم ما هست یا نه...