...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

عشق یعنی...

عشق یعنی سرزمین پاک من / عشق یعنی لظه بیداد من

عشق یعنی لیلی و مجنون شدن / عشق یعنی وامق و عذرا شدن

عشق یعنی مسجد الاقصی من / عشق یعنی کودک فردای من

عشق یعنی کلبه دل ساختن / در قمار زندگی جان باختن

عشق یعنی چشمهای پر ز خون / درد و غم یکجا به هم آمیختن

عشق یعنی دردهای بی شمار/ گریه کردن،سوختن،افروختن

عشق یعنی کلبه اسرار من / عشق یعنی مخزن الاسرار من

به این نیندیش...

به این نیندیش که تو برای دنیا یک نفری

              به این بیندیش که شاید برای یک نفر یه دنیا باشی.

اگه یکی را دیدی...

اگه یکی را دیدی که وقتی داری رد می شی برمی گرده و نگات میکنه بدون، براش مهمی.

اگه یکی را دیدی که وقتی داری میوفتی برمی گرده و با عجله میاد سمتت بدون، براش عزیزی.

اگه یکی را دیدی که وقتی داری میخندی بر میگرده و نگات میکنه بدون، براش قشنگی.

اگه یکی را دیدی وقتی داری گریه میکنی بر میگرده و میاد باهات اشک میریزه بدون، دوستت داره.

اگه یکی را دیدی وقتی داری با یکی دیگه حرف میزنی ترکت میکنه بدون، عاشقته.

اگه یکی را دیدی وقتی داری ترکش میکنی برات فقط سکوت میکنه بدون، دیوونته.

اگه یکی را دیدی که از نبودنت داغون شده بدون، براش همه چی بودی.

اگه یکی را دیدی که یه روز از بی تو بودن می ناله بدون، بدونِ تو میمیره.

اگه یکی را دیدی که بعد رفتنت لباس سفید پوشیده بدون، بدونِ تو مُرده.

اگه یه روز دیدیش که یه گوشه افتاده و یه پارچه سفید روش کشیدن بدون،واسه خاطر تو مرده.

عاشق شدن هنر نیست

                      عاشق ماندن هنر است...

عشق چیست؟؟؟

عشق چیست؟؟؟

سه ثانیه نگاه ... سه دقیقه خنده ... سه ساعت صفا ... سه روز آشنایی ...

              ... سه هفته وفاداری ... سه ماه بی قراری ... سه سال انتظار ... سی سال پشیمانی ...  

در دنیایی که مردمانش عصا از کور می دزدند

                                   من از خوش باوری اینجا محبت آرزو کردم....

آموخته ام...

    آموخته ام...که تنها کسی که مرا شاد میکند کسی است که به من بگوید تو مرا شاد کردی.

    آموخته ام...که داشتن کودکی که در آغوش شما به خواب رفته ؛زیباتزین حسی است که در دنیا وجود دارد.

    آموخته ام...که مهربان بودن بسیار مهمتر از درست بودن است.

    آموخته ام...که هرگز نباید به هدیه ای از طرف یک کودک نه گفت.

    آموخته ام...که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم؛ دعا کنم.

    آموخته ام...که پول شخصیت نمی خرد.

    آموخته ام...که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید؛پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم؛ می توانمهمه چیز را در یک روز بدست آورم.

    آموخته ام...که این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان.

    آموخته ام...که وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی جدی از سوی ما دارد.

    آموخته ام...که هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم.

    آموخته ام...که آرزویم این است که قبل از مرگ ...... یک بار بیشتر به او بگویم: دوستت دارم

    آموخته ام...که لبخند ارزانترین راهی است که می توان با آن نگاه را وسعت بخشید.

    آموخته ام...که همه میخواهند روی قله کوه زندگی کنند؛ اما تمام شادی ها و پیشرفت ها زمانی رخ میدهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید.

 

یه نصیحت از یه کوچیکتر

همیشه یادت باشه چیزی را که امروز دازی شاید آرزوی دیروزت بوده و یا بزرگترین آرزوی فردات باشه؛ پس همیشه سعی کن قدر چیزی را که امروز داری بدونی..

زندگی

زندگی به سه چیز پایدار است:۱)امید  ۲)صبر  ۳)گذشت .....    کسی که هر یک از اینها را داشته باشد هرگز فرو نمی ریزد.

 

زندگی

دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی...دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی

بی کسی

هنوز نمی دانم چرا رفتی؟ شاید وسعت شانه هایم برای هقهق گریه های تو کوچک بود؛شاید از اینکه در قلبم آشیانه کنی در تردید بودی؛شاید آهوی قلبت که تا دیروز در دشت های قلب من رها بود اسیر جادوی چشمان سیاه دیگری شد و.... شاید هم تو ظالم بودی که مرا با بی رحمی از دیار محبت خود بیرون راندی...

ای کاش می گفتی برای چه رفتی؟

 

گریه کن

گریه کن گریه قشنگه

گریه سهم دل تنگه

گریه کن گریه غروبه

مرهم این راه دوره

سر بده آواز هق هق

خالی کن دلی که تنگه