...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

 

«گفته بودی که چرا محو تماشای منی و آنچنان مات که یکدم مژه بر هم نزنی

 

مژه بر هم نزنم تا ز دستم نرود ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی »

َعشق...

             به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."

        به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."

        به آتش گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."

        به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم."

                  

                              وقتی معلم گفت : عشق چند بخشه ؟

          یه بار دستم رو از بالا تا پایین آوردم و با خوشحالی گفتم :

                                       یک بخش

               ولی وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخشه : 

        عطش دیدن تو     شوق با تو بودن       اندوه بی تو بودن

 

 

اگه یه وقت دیدی تو یه جایی نشستی

که تاریکه و از در و دیوارش خون میاد

 و همش در حال تپیدنه

 اصلا نترس

چون توی قلب منی...

زندگی...

 

در اول صفحه همگان نام نویسند

                                    من گمشده ی عشق توام نام ندارم

      زندگی دو نیمه ی سیب است :

                                     نیمه ی اول در انتظار نیمه ی دوم              

                                              و  

 نیمه ی دوم در حسرت نیمه ی اول!

 

...

نترس از هجوم حضورم

                 چیزی با من نیست

                                  تاریک تاریکم................

Image hosting by TinyPic

 

 

آخر ای دوست نخواهی پرسید

که دل از دوری رویت چه کشید

سوخت در آتش و خاکستر شد

وعده های تو به دادش نرسید

Image hosting by TinyPic

                                            

 

رفتن دلیل نبودن نیست

من در آسمان تو پرواز می کنم

تنهام نذار...!  هیچوقت...

آنقدر به مرگ امیدوارم که

                       خودکشی نمی کنم..................

کاش لحظه ی مرگم امشب بود...

 

   

ساعتها رو به روزها گره می زنم و روزها رو به شبها می بافم.

همه لحظات تنهائی ام رو تو صندوقچه خاطرات می ذارم و اونو می بندم.

می خوام خاطراتم رو هدیه کنم به آینده، آینده رو هدیه کنم به زندگی،

زندگی رو هدیه کنم به عشق و عشق رو هدیه کنم به تو!

و تو رو ... تو رو به اون کسی هدیه می دهم که به لیاقتش ایمان داری.

دوستش داری و دوستت داره شاید بیشتر از من.

آره اگر دوست داشتن تو گناه بود پس من گناهکارترین بودم.

همه نهی کردن منو از این عشق و دوری از عشقت رو می خواستن.

ولی من واستادم . بدون پناه بدون یاور.

دوست داشتم تو اولین قطرات اشکم درک می کردی

اون چیزی  رو که تو وجودم بود.

دوست داشتم تو تمام نا باوری ها و

تمام بایدها و نباید ها باور می کردی دردی رو که

روزها،ماه ها و حالا دیگه سالها ،

 گوشه  این دل پنهون کردم و با تمومه خاموشیم

بفهمی که تو دلم غوغایی برپاست.

با همه بچگیم ، نگاهمو ذره ای از وجودت بدونی.

دوست داشتم بدون التماسم نوشته هامو بخونی.

دوست داشتم...

خدایا...

خوشبختش کن با هر کی که خودش می خواد .

شاید وقتی خوشبخت شد یاد من بیفته که تنها آرزوم خوشبختیش بود .

برای با تو بودن باید از تو گذشت...

 

                            یا

                              

                              برای با تو بودن باید از بودن گذشت ...

 

راز...

راز دلت را به چشمانت هم نگو

                چون اشک میریزد و راز نگه نمی دارد...