...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

...:::: پلک تر عشق ::::...

میگویم که گفته باشم این مطالب از خودم نیست. با اجازه نویسندگان آن، اونارو اینجا میذارم...

خدایا...

ای نامت از دل و جان در همه جا به هر زبان جاریست

عطر پاک نفست سبز و رها از آسمان جاریست

نور یادت همه شب در دل ما چو کهکشان جاریست

تو نسیم خوش نفسی من کویر خار و خسی

گر به فریادم نرسی همچو مرغی در قفسم

تو با منی اما من از خودم دورم

چو قطره از دریا من از تو مهجورم

ای نامت از دل و جان در همه جا به هر زبان جاریست

عطر پاک نفست سبز و رها از آسمان جاریست

نور یادت همه شب در دل ما چو کهکشان جاریست

با یادت ای بهشت من ، آتش دوزخ کجاست؟

عشق تو در سرشت من با دل و جان آشناست

چگونه فریادت نزنم! چرا دم از یادت نزنم؟

در اوج تنهایی اگر زمین ویرانه شود جهان همه بیگانه شود

تویی که با مایی

علیرضا افتخاری